Resellers

Leuk dat je interesse hebt in het reseller worden van myndr voor in de klas.

Op deze pagina willen we je vertellen over onze ervaringen met myndr in de klas, wat jij kan verwachten van ons en wat je kan verwachten als je myndr eenmaal gaat verkopen. Daarnaast lees je meer over de technische werking van myndr, en over de installatie.

De samenwerking

Meer informatie

Wat ontvangt mijn klant?

De klant ontvangt van ons zijn bestelling met daarin:

  • uiteraard zijn bestelde myndr-switches, in aardedonker of wolwit.
  • een welkomstbrief met een verwijzing naar onze website waar alles omtrent de installatie uitgelegd wordt.
  • een muurplaat, om achter de knop te plaatsen zodat de categorie├źn van de standen goed te zien zijn. Deze muurplaat is de myndr huisstijl vormgegeven, en kan voorzien worden van het logo van de reseller. De kosten voor die muurplaat worden aan de reseller doorberekend.

Dropshipping

Als jullie een myndr verkopen aan een school of een overkoepelende organisatie, plaatsen jullie bij ons een dropship-order. In deze order staan een aantal gegevens van de school, zodat wij de order kunnen verwerken.

Vaak dezelfde dag, maar altijd binnen 5 werkdagen verwerken wij de order. Zodra de bestelling is afgerond en klaar is voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met de pakbon met daarop jullie referentie-code.

De klant ontvangt van de Fietskoerier een Track & Trace-code, zodat ze precies op de hoogte zijn van de levertijd.

De leerkracht

De leerkracht zijn uitgesproken positief over myndr. Het grootste voordeel dat de leerkrachten ervaren is de rust in de klas. Zowel voor hun zelf als voor de leerlingen. Vooral voor de leerkracht geeft het weten dat de leerlingen daar mee bezig zijn waar ze mee bezig moeten zijn, enorm veel rust. Daarnaast horen krijgen we vaak opmerkingen over de eenvoud in gebruik, het niet achter een scherm hoeven kruipen om instellingen te maken en het installatiegemak.

Meer informatie

De techniek

Myndr werkt buiten het schoolnetwerk om. De myndr-switch is gebouwd op Internet-of-Things technologie. In plaats van het WiFi-netwerk van de school, gebruikt de myndr-switch het mobiele NB-IoT netwerk van T-Mobile om de gekozen stand door te geven aan het myndr-platform.

Op de Chromebooks van de leerlingen wordt de myndr-plugin geinstalleerd. Deze plugin haalt via de bestaande WiFi-verbinding de ingestelde regels op van het myndr-platform. En vervolgens past de plugin zelf de regels toe op de Chromebook.

Zo hoeft er niets aan het schoolnetwerk te veranderen en kan er per klas gekozen worden wat wel of niet geblokkeerd moet worden.

Meer informatie

Moet de knop perse in de klas hangen?

Nee, dat is niet nodig. De myndr-switch en de laptops met de extensie hoeven niet in dezelfde ruimte te zijn. Sterker nog, de knop kan met de leerkracht mee naar huis, en kan van daaruit het internet regelen op de school-laptops die de leerlingen thuis hebben.

Zolang de laptop met de extensie gekoppeld is aan de knop, zal deze de stand, en dus daarbij horende instelling, van de knop volgen.

Hoe lang gaat de batterij mee?

Het batterijverbruik van de switch is erg laag, de knop staat eigenlijk altijd ‘uit’, en wordt alleen actief als de stand veranderd wordt. Uit ervaring weten we dat de batterij ongeveer een jaar meegaat.

Service & support

Uit ervaring weten we dat de installatie en het gebruik van myndr weinig vragen oplevert. De belasting voor de servicedesk is dan ook minimaal. De vragen die ontstaan zijn over het algemeen eenvoudig door de servicedesk zelf op te lossen. Wij staan natuurlijk altijd klaar als tweede lijn om te ondersteunen.

Meer informatie

Onze lesmethode staat er nog niet in

Het komt ook voor dat een lesmethode nog niet bij ons bekend is, en dus in alle standen is toegestaan. Wij kunnen deze methode eenvoudig toevoegen.

Wij werken aan een oplossing waarmee de beheerders van de knoppen dit in de toekomst zelf kunnen doen.

Welke categorie staat in welke stand?

De meeste vragen komen van leerkrachten, en dan met name over de indeling van de standen. Een veelgestelde vraag is of een bepaalde lesmethode beschikbaar is in de gekozen stand. Dit is eenvoudig te achterhalen door de servicedeskmedewerker, en ook door de leerkracht zelf, via het controlpanel.